Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen

Vind hier het antwoord op uw vraag! > Bekijk veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over uw levering, betaling, onze producten of iets anders? Op deze pagina vindt u de meest gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Zo vindt u direct wat u zoekt! Bekijk hieronder direct de meest gestelde vragen.

  • Wat is de levertijd?

    Bij ieder product op de webshop staat een voorraadindicatie vermeld. Omdat onze tuinmeubelen enorm populair zijn kan het zijn dat een artikel niet op voorraad is, in dit geval werken wij met een richtdatum. Deze datum is niet definitief maar geeft een goede indicatie wanneer u de tuinmeubelen ongeveer kunt verwachten. Wanneer wij alle meubelen in ons magazijn binnen krijgen dan zullen wij contact opnemen om een definitieve leverdatum met u af te spreken. U zult de meubelen dan zo snel mogelijk in huis hebben.

  • Wanneer worden de door mij bestelde tuinmeubelen bij mij thuisbezorgd?

    Wanneer wij alle meubelen in ons magazijn op voorraad hebben zullen wij contact opnemen om een definitieve leverdatum met u af te spreken. Als een artikel op voorraad is zal dit meestal al binnen 1 tot 2 weken zijn, mocht het artikel bij bestelling nog niet voorradig zijn worden de meubelen bezorgd wanneer de gehele order in ons magazijn is binnen gekomen. U zult dan de meubelen ook zo snel mogelijk in huis hebben.

  • Maken van een afspraak voor het bezoeken van een winkel

  • Opstellingen en afmetingen

    Online vindt u bij ons de meest voorkomende opstellingen. Hier zijn echter nog niet de gespecialiseerde afmetingen aan toe gevoegd. Deze kunt u vinden in onze online brochure. Heeft u liever een andere opstelling, dan kunt u hiervoor een afspraak maken in een van onze winkels of u mag ons ook altijd mailen op verkoop@buitenhoftuinmeubelen.nl en dan helpen wij u graag verder.

  • Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    Meer informatie over de betaalmogelijkheden kunt u vinden op de pagina over betaalmogelijkheden.

  • Kan ik de tuinmeubelen afhalen?

    U kunt uw bestelling bij ons distributie kantoor op de Borchwerf 35 in Roosendaal afhalen. Zorg er wel voor dat u eerst een afspraak maakt via service@buitenhoftuinmeubelen.nl wanneer u van deze gelegenheid gebruik wil maken. Zo kunnen wij de spullen voor u klaarzetten en zorgen we dat er iemand aanwezig is om u te helpen. Houdt u er wel rekening mee dat u bij ons distributie kantoor alleen per pin kunt betalen.

  • Hoe onderhoud ik mijn tuinmeubelen?

    Het onderhoud en de producten die u hiervoor nodig heeft zijn afhankelijk van het materiaal van uw tuinmeubelen. U lees hier meer over in onze onderhoudsbrochure. U kunt de producten die u nog nodig heeft altijd nabestellen via de website of u kunt een mail sturen naar verkoop@buitenhoftuinmeubelen.nl. Tevens kunt u op ons Youtube kanaal korte instructies bekijken over het onderhoud van uw tuinmeubelen.

  • Hoe lang heb ik garantie?

    CBW Aangesloten
    Buitenhof is CBW aangesloten. Dat betekent een aantal zekerheden waaronder aanbetalingsgarantie, de beschikking over een onafhankelijke geschillencommissie en een vastgestelde garantietermijn. Wanneer aan een door u aangekocht artikel een constructiefout ontstaat gaan wij over tot reparatie of vervanging. Alle kosten voor reparatie of vervanging zullen door Buitenhof vergoed worden. Gebruikerssporen/-schade of schade die ontstaat door onjuist gebruik vallen niet binnen de garantie. Invloeden van buitenaf zoals o.a. storm vallen niet binnen de garantie.

    Garantietermijn
    Standaard heeft u via de CBW een garantietermijn van 2 jaar. Buitenhof verlengt de CBW garantietermijn echter met een extra jaar. U heeft bij ons drie jaar garantie met in het laatste jaar een afschrijving van 1/3e

    Melding binnen de garantietermijn
    U kunt een constructieprobleem welke niet veroorzaakt wordt door verkeerd gebruik melden bij de klantenservice. Daar zal uw melding in behandeling genomen worden. Meldingen die voortkomen uit verkeerd gebruik kunt u met onze klantenservice overleggen. Wellicht is er een herstelling of vervanging tegen betaling mogelijk.

    Meldingen buiten de garantietermijn
    Buitenhof beschikt over een team van vakbekwame monteurs welke problemen bij u kunnen beoordelen en zo mogelijk oplossen. Wanneer een product buiten garantie valt dan kunt u altijd nog gebruik maken van onze service tegen vergoeding. Neemt u dan contact op met onze klantenservice om te bespreken of er mogelijkheden zijn.

92 % beveelt ons aan 8.7 gemiddeld 17130 beoordelingen