JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen
Pre-order: ontvang 10% shoptegoed bij aankoop in onze winkels!
Wanneer je producten wilt ruilen dan is dat mogelijk binnen 14 dagen. De retourartikelen moeten vrij van beschadigingen en gebruikssporen zijn. Wanneer wij de artikelen bij jouw thuis om moeten ruilen dan betaal je hiervoor de bezorgkosten van €49,50. Wanneer je in ons centraal magazijn omruilt dan vervallen deze kosten. Het is niet mogelijk om producten af te halen of ruilen in de winkel. Voor omruilen kun je contact opnemen met de klantenservice.
Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, of e-mail) op de hoogte stellen van jouw beslissing om de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven, volstaat het om jouw mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping:
Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen voor de producten die je hebt gedaan, inclusief de aankoopprijs, verminderd met retourneringskosten van € 99,50. Deze kosten worden in mindering gebracht op het bedrag dat aan jou wordt terugbetaald. Houd er rekening mee dat eventuele extra kosten die voortvloeien uit jouw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering niet worden terugbetaald.
Belangrijke opmerking:
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Graag verzoeken wij je om de producten voorzichtig te behandelen en in de originele verpakking terug te sturen als dit redelijkerwijs mogelijk is.
Mocht er schade ontstaan aan de producten door onzorgvuldig gebruik, dan ben je zelf aansprakelijk voor de waardevermindering die is ontstaan. Het volledig terugbetalen van jouw aankoopbedrag is alleen mogelijk als de geretourneerde artikelen in onbeschadigde staat verkeren.
Als je gebruik wilt maken van jouw herroepingsrecht of verdere vragen heeft, neem dan contact op met onze klantenservice.
We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw aankoop. Mocht het product niet naar wens zijn, dan heb je 14 dagen na ontvangst de tijd om het product terug te sturen. Om jouw retour soepel te verwerken vragen wij je vriendelijk om dit te melden aan onze klantenservice. Zij kunnen al jouw vragen beantwoorden en zorgen ervoor dat het retourproces op de juiste manier verloopt.
Als het om een postpakket gaat, willen we je graag vragen om het product terug te sturen in de originele verpakking en dezelfde staat als waarin je het hebt ontvangen. Bij zichtbare gebruikerssporen of ontbrekende delen zal het retourproces worden vertraagd.
Is jouw pakket te groot voor reguliere post? Plan dan een afspraak in met onze klantenservice om het pakket op te laten halen. Als je liever zelf de producten terugstuurt, zijn de kosten voor uw eigen rekening.
Wanneer een product beschadigd geleverd is dan verzoeken wij je het gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking kenbaar te maken, zodat wij het voor je kunnen oplossen. De klachttermijn is minimaal twee maanden na ontdekking van het gebrek. Je kunt de schade of gebrek melden bij onze klantenservice door het contactformulier in te vullen en foto’s toe te voegen. Je kunt de foto’s o.v.v. van jouw contactgegevens ook appen of mailen. Onze afdeling klantenservice zal na ontvangst van de melding contact met je opnemen.
Wanneer een product of set incompleet geleverd wordt, zullen wij dat voor je in orde maken en ervoor zorgen dat het ontbrekende deel nageleverd wordt. De klachttermijn is maximaal twee weken na ontvangst van het product. Wij verzoeken je het gebrek zo spoedig mogelijk na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Je kunt daarvoor contact opnemen met onze klantenservice.
De terugbetalingstermijn is binnen 14 dagen nadat wij de herroepingsmededeling hebben ontvangen. Wel mogen wij wachten met terugbetalen tot retourontvangst tenzij je eerder aantoont de producten te hebben opgestuurd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.