Wij gebruiken cookies om uw online gebruikerservaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van cookies. Instellingen aanpassen

Kortingen tot wel 70%! > Bekijk onze herfstdeals

Bezorgen & afhalen

  • Verzendkosten

    Leveringen in Nederland, België en een groot deel van Duitsland:

    Bij een orderbedrag boven de €250,-  bezorgen wij uw bestelling gratis thuis. Onze bezorgers zetten deze voor u in de verpakking in de tuin. Full service levering (uitpakken en monteren) is gratis bij een orderbedrag vanaf €1850,-.
    Leverkosten op de Waddeneilanden zijn 100,- euro voor levering in verpakking, vanaf order bedrag 1850,- euro gratis levering in verpakking.

    Bij een orderbedrag onder de € 250,- zijn de verzendkosten afhankelijk van het volume. Wanneer wij een product met de pakkettenpost kunnen versturen dan zijn de kosten €3,75, bij grotere producten welke door onze eigen bezorgers gebracht worden zijn de bezorgkosten €49,50.

    Voor €49,95 kunt u hier een Full service pakket aan toevoegen. De bezorger pakt dan de meubelen uit, monteert deze en plaatst ze op de  door u gewenste plek, ook neemt een chauffeur het afval mee retour. Deze bedragen gelden voor Nederland, België en een aantal postcodegebieden in Duitsland (tabel onderin).

    Voor de onderstaande postcodes in Duitsland gelden dezelfde voorwaarden als Nederland en België.
    D40000 t/m D42999
    D44000 t/m D47999
    D50000 t/m D50999
    D52000 t/m D52999

    Ook leveren wij in de overige gebieden in Duitsland en in andere landen. Voor meer informatie en tarieven kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling.

  • Levertijden

    Op dit moment bedraagt de levertijd 3 weken zodra uw bestelling op voorraad is in ons centrale magazijn. Als uw bestelling compleet is, nemen wij contact met u op om een afspraak in te plannen. Voor vragen over levertijden voor uw aankoop kunt u contact opnemen met onze afdeling verkoop. Wilt u een status van een bestelling die u reeds gedaan hebt dan kunt u contact opnemen met de afdeling klantenservice.

  • Bezorgopties

    Pakketdienst:

    • Kleinere pakketten:
      Kleinere pakketten versturen wij met de pakketdienst van DHL. U ontvangt een track & trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Wanneer u niet thuis bent op het moment van de bezorging, ontvangt u een briefje in de brievenbus en gaat het pakket naar een afhaalpunt waar u het kunt afhalen.

    Onze eigen bezorgdienst: 

    Om uw tuinmeubelen professioneel en goed te bezorgen beschikken wij altijd over een team van eigen BuitenHof bezorgers. Dat betekent dat wij altijd een kwalitatief correcte en zorgeloze levering van uw tuinmeubelen nastreven. Bij het maken van de bezorgafspraak kunnen wij een dag aangeven, maar nog geen exact tijdstip wanneer de bezorger langskomt. U kunt wel een voorkeur aangeven, zodat wij hier rekening mee kunnen houden met het plannen. U ontvangt de dag voor de bezorging een SMS met een indicatie van het levertijdstip. Hierin wordt een tijdspanne van 3 uur aangegeven. De bezorgers bellen u een half uur voordat ze arriveren nog even op. 

    U kunt de bezorgafspraak verzetten tot 2 werkdagen voor de leverdatum. Neemt u hiervoor telefonisch contact met ons op. Mocht u onverhoopt op de dag zelf verhinderd zijn neemt u dan ook zeker telefonisch contact op, wellicht kunnen we leveren bij u zonder uw aanwezigheid. De bezorging alsnog verzetten kan, echter rekenen we hiervoor wel €49,50 servicekosten.

    Wij kunnen de bezorging bij u uitvoeren zonder uw aanwezigheid. U kunt bij het maken van de afspraak bespreken waar wij de meubelen moeten plaatsen. Houdt u er wel rekening mee dat er dan vooraf betaald dient te worden. U kunt het bedrag naar ons overmaken of u kunt een Ideal-link van ons ontvangen voor de betaling, hiervoor kunt u ons per e-mail of telefoon benaderen.

    Wanneer u niet thuis bent, hierover geen contact heeft opgenomen en niet overeengekomen bent de producten te leveren zonder aanwezigheid, zullen wij u proberen telefonisch te bereiken. Wanneer dat niet lukt, zullen wij een afwezigheidsbericht in de brievenbus doen. De bestelling kan dan op een later moment nogmaals worden aangeboden, maar bij de volgende levering zijn wij genoodzaakt om de transportkosten van €49,95 in rekening te brengen.

    Bovenstaande geldt voor onze standaardlevering en Full Service levering.

    • Standaard levering:
      Onze bezorgers leveren de meubelen in de verpakking op de door u aangewezen plek zolang deze goed te bereiken is. Wanneer dat niet het geval is dan wordt er geleverd tot het eerste obstakel. Neem bij twijfel contact op met de klantenservice.

    • Full service levering:
      Wanneer u voor de full service levering gekozen heeft dan worden de meubelen geplaatst, uitgepakt en gemonteerd. Onze bezorgers nemen daarna het afval voor u mee retour. U wordt op deze manier volledig ontzorgd. U kunt deze service nog tot twee dagen voor levering toevoegen als u dat wilt. De kosten hiervoor bedragen €49,95. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
  • Bezorgafspraak wijzigen

    Wanneer u de bezorgafspraak wilt wijzigen dan kunt u  contact opnemen met onze klantenservice.

  • Afhalen in onze winkels

    Onze winkels zijn showrooms en hebben geen magazijnvoorraad. Het is daarom niet mogelijk om direct na aankoop artikelen vanuit de winkel mee te nemen. Wel kunt u ervoor kiezen om uw bestelling af te halen in de winkel. Dit kunt u aangeven tijdens het bestellen of u kunt contact opnemen met onze klantenservice.

  • Afhalen centraal magazijn

    Het is mogelijk uw bestelling direct af te halen in ons centraal afhaalmagazijn in Roosendaal. Wel willen wij graag op de hoogte zijn wanneer u komt zodat wij ervoor kunnen zorgen dat alles voor u klaarstaat. U kunt daarvoor contact opnemen met onze klantenservice.

    Adres: Borchwerf 35 4704 RG Roosendaal
    Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur

92 % beveelt ons aan 8.7 gemiddeld 18981 beoordelingen